Pro profesní koučink, též manažerský, firemní, business apod., jsou typická pracovní témata, často také tím, že podnět přichází od firmy a koučink nabízí zaměstnancům (obchodním partnerům). Buď přímo šéf zdá: „Sprav mi ho, potřebuji aby zlepšil … Nebo přichází zaměstnanec se svou potřebou: „Šéf po mě chce, abych …, potřebuji zvládnout …“ Výhody profesního koučinku využívají i majitelé malých firem a OSVČ často při rozjezdu svého podnikání, tvorbě nebo změně podnikatelského plánu a pod. Profesní koučink využije i soukromá osoba, rozvíjející své dovednosti nebo plánující změnu zaměstnaneckých poměrů. Vzhledem k pětiletému působení ve výzkumu, dvacetiletým zkušenostem v obchodě a desetiletým zkušenostem v managementu a podnikání v oblasti IT mohu nabídnout široký profesní záběr.